Palautusehdot

Kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Sopiaksesi palautuksesta ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä. Saat asiakaspalvelultamme palautusohjeet.

L300:n ja asiakkaan väliseen sopimukseen sovelletaan kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:ssä säädettyjä peruuttamisoikeuden rajoituksia. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksissaan, avaamattomia ja käyttämättömiä. Avattuja tai käytettyjä tuotteita ei voi hygieniasyistä palauttaa. Sinetöidyillä tuotteilla ei myöskään ole palautusoikeutta sinetin avaamisen jälkeen. Mikäli palautettua tuotetta on käytetty asiakkaalle kuuluvan huolellisuusvelvoitteen vastaisesti, L300 voi veloittaa asiakkaalta tuotteen arvon alenemisen aina tuotteen täyteen hintaan asti sekä palautuskulut.

Kun olet ilmoittanut meille, että haluat tehdä palautuksen, on sinulla lain mukaan oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän sisään. Tuotteet tulee palauttaa asianmukaisesti pakattuina ja hyväkuntoisina niiden alkuperäisessä laatikossa ja/tai paketissa. Liitäthän palautukseen mukaan aina yhteystietosi ja tilausnumeron, jotta palautus voidaan yhdistää oikealle tilaukselle. Palautusmaksu 5 euroa vähennetään palautettavien tuotteiden hinnasta. Vastaamme virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.

Rahojen palautus suoritetaan 14 päivän sisällä palautuksen saavuttua meille.

Asiakas vastaa tuotteen kunnosta lähetyksen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana. Suosittelemme myös varmistamaan, että saat todisteen lähetyksestäsi, esimerkiksi seurantakoodin tai kuitin, joka toimii todisteena palauttaessasi tuotetta meille, jos se sattuisi katoamaan matkalla.

Mikäli vastaanottamasi tuote on rikkinäinen tai viallinen, olethan yhteydessä meihin täältä. Lähetäthän meille aina kuvan viallisesta tai virheellisestä tuotteesta.

Maksujen palautus

Palautamme kaikki suorittamasi maksut (lukuun ottamatta palautusmaksua 5 euroa) viimeistään 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet. Vastaamme virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.

Säilytä kaikki palautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti siihen saakka, kunnes saat meiltä vahvistuksen rahojen palautuksesta tai palautus näkyy tililläsi.

Suorittamasi maksut palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäisen maksutapahtuman yhteydessä. Sinulle ei aiheudu mitään kustannuksia maksujen palautuksesta.

Virheelliset tuotteet

L300 vastaa tuotteissa ilmenevistä virheistä kuluttajansuojalain mukaisesti. Jollei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, L300:n enimmäisvastuu rajoittuu tilatun ja virheelliseksi todetun tuotteen hintaan.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai väärä, on tärkeää, että ilmoitat siitä meille mahdollisimman pian tai heti kun vika ilmenee. Pyydämme kertomaan, mikä virhe on kyseessä ja liittämään mahdollisia kuvia mukaan.

Voit kaikissa L300-verkkokaupasta tekemiisi tilauksiin liittyvissä asioissa (sisältäen reklamaatiot) ottaa meihin yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomakkeemme täältä.