Asiakaspalvelu
L300-tuotteita valmistaa Orkla Care Oy ja niitä myydään hyvin varustelluissa päivittäistavarakaupoissa ja tavarataloissa ja omassa verkkokaupassa. Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta L300-tuotteista, käytä ensisijaisesti alla olevaa yhteydenottolomaketta.
Mikäli laitat palautetta tuotevirheestä, muistathan kertoa myös tuotteen eränumeron ja ostopaikan.
Tarvitsemme myös valokuvat tuotteesta ja tuotepakkauksesta.
Säilytä pakkaus ja sisältö, kunnes olemme olleet sinuun yhteydessä. Saatamme pyytää sinua toimittamaan ne vielä meille.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Tilauksen toimituskulut
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin. Lue toimitusehdot täältä.
Tilauksen seuranta
Kun tilaus on lähetetty varastoltamme lähetämme sinulle automaattisen toimitusvahvistuksen, jossa on linkki paketin seurantaan. Mikäli toimitusvahvistusta ei ole saapunut sähköpostisi saapuneet-kansioon, niin tarkistathan myös sähköpostisi roskapostit. Huomioithan, että paketin seurannassa näkyy ensimmäinen merkintä vasta kun paketti on saapunut kuljetusliikkeelle.
Postin lähetystä voi seurata täältä.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?
Tilaukseen ei valitettavasti voi tehdä muutoksia.
Virheellisen tilauksen voi palauttaa takaisin ja sen tilalle tehdä uuden korvaavan tilauksen. Palautetun tilauksen summan hyvitämme takaisin, kun palautus on saapunut meille. Postista noutamaton lähetys palautuu automaattisesti takaisin 3-7 arkipäivän kuluessa.
Lue palautusehdot täältä.
Virheellinen tuote tai toimitus
Jos tilauksessa on tullut sinulle väärä tai virheellinen tuote tai paketista puuttuu tilattu tuote, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sivun alaostasta löytyvästä yhteydenottolomakkeesta.
Ilmoita asiakaspalveluumme tilausnumero, tilaajan nimi ja mikä tuote on tullut väärin tai puuttuu tilauksesta.
Minne syötän alennuskoodin tai lahjakortin koodin?
Syötä alennuskoodi tai lahjakortin koodi maksu-sivulla kenttään "Alennuskoodi" ja klikkaa "käytä"-nappia. Näin kassa poistaa automaattisesti alennuskoodin lupaaman summan.
Alennuskoodi ei toimi?
Mikäli alennuskoodi ei kassalla toimi, niin tarkistathan seuraavat asiat:
- Onko alennuskoodilla minimitilausraja ja onko ostoskorin tuotteet yli sen rajan?
- Onko alennuskoodissa kirjoitusvirheitä?
- Onko alennuskoodi vanhentunut?
- Onko koodin käyttöä rajoitettu?
Orkla Care Finland
Äyritie 16, 01510 Vantaa
Puh. 010 218 3700
Sähköposti: palaute@orkla.fi