Sopimusehdot

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Maksutavat:

Pankki/luottokortti (Visa ja MasterCard)
Suoramaksu
Mobiilimaksaminen (MobilePay ja pivo)

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Hinnat

Kaikki L300-verkkokaupan hinnat sisältävät Suomen 24% arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä toimitusmaksua. Verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi tarjoamillamme maksutavoilla. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin ja -virheisiin. Tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää sekä ilmoitetun kampanja-ajan. Pidätämme oikeuden poistaa etukoodeja ja peruuttaa niihin liittyviä etuja, jos epäilemme huijausta tai petosta. Etukoodeja ei voi yhdistää samaan tilaukseen.

Reklamaatio

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tuotteisiin ja palveluun. Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä. Jos kuitenkin saat virheellisen tai väärän tuotteen, niin olethan yhteydessä viimeistään 14 päivän sisällä tilauksen toimituspäivästä. L300 vastaa virheellisten tuotteiden palautuskustannuksista.

Kaikki palautukset ja reklamaatiot ovat riippuvaisia L300 hyväksynnästä. Reklamaatio ja palautusasioissa ota aina ennen palautusta yhteyttä asiakaspalveluumme täältä.

Hyvitys

Hyvitys reklamaatiotilanteissa on riippuvainen L300-verkkokaupan hyväksynnästä. Jos olet oikeutettu hyvitykseen, tuotteiden ostosumma ja mahdolliset toimituskulut palautetaan 1–2 viikon kuluessa tilaukselle tehdylle maksutavalle.

Vahingoittuneet ja puuttuvat tuotteet

Jos tuotteet ovat vahingoittuneet tai ovat virheellisiä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme täältä ja ilmoittaa virheistä. Säilytä aina alkuperäiset pakkaukset ja kuvaa vahingoittunut tai virheellinen tuote.

Jos toimituksesta puuttuu tuote, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi asiakaspalveluumme täältä.

Palautus

Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. 14 päivän palautusoikeus koskee avaamattomia tuotteita.

Jos haluat palauttaa tuotteen/tuotteita, toimi seuraavasti:
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse täältä.
2. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle tarkemmat palautusohjeet.
3. Paketti tulee toimittaa Postin toimituspisteeseen. (Säästäthän paketin palauttamisen yhteydessä Postilta vastaanottamasi kuitin. Veloitamme kiinteän 5 euron maksun tuotteista, jotka palautetaan takaisin.

L300 vastaa virheellisten tuotteiden palautuskustannuksista.

Kun olemme käsitellyt palautuksen, Paytrail toimittaa sinulle hyvityksen tilaukselle valitulle maksutavalle. Hyvitys maksetaan 7–14 työpäivän kuluessa palautuksen saapumisesta.

Jotta koko summa palautetaan palautus- / peruutusoikeudella, tuote on palautettava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksessa avaamattomina. Jos alkuperäinen pakkaus on vaurioitunut, tuote katsotaan käytetyksi. Käytä palautuksessa samaa pakkausta, jossa vastaanotit lähetyksen.